ایجاد فضای کار اشتراکی ویژه مهندسین برای اولین بار در یزد

ایجاد فضای کار اشتراکی ویژه مهندسین برای اولین بار در یزد

رفتن به محتوا

دومين جلسه ستاد كرونا سازمان روز چهارشنبه۱۳۹۹/۰۱/۲۰ با حضور اعضاء تشكيل و در مورد موارد زير تصميم گيري به عمل آمد:

– موضوع نامه آقای مهندس خرم درخصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا و حضور دو سوم پرسنل از مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۳مطرح و مقرر شد کلیه پرسنل سازمان با رعایت پروتکل بهداشتی درمحل کار خود حضور داشته باشند و فقط افراد مشکوک و مبتلا به کرونا با درخواست مرخصی از مدیر مربوطه و هماهنگی با واحد منابع انسانی سازمان نسبت به عدم حضور در سازمان اقدام نمایند.
– نامه معاون محترم عمران ، توسعه امور شهری و روستایی باموضوع ادامه فعالیت های عمرانی بدون وقفه با رعایت الزامات بهداشتی مطرح گردید و مقرر شد طی نامه ای به کلیه مجریان بلامانع بودن ادامه فعالیت ابلاغ شود و کلیه کارگاهها را به رعایت مسائل بهداشتی از قبیل زدن ماسک و استفاده از دستکش برای کلیه افراد حاضر در کارگاه ملزم و کلیه سطوح و لوازم ضد عفونی گردد . همچنین واحد فنی و مشارکتهای حرفه ای با اعزام تیم نظارت ، بر عملکرد کلیه کارگاهها و نحوه اجرای دستورالعمل HSE در محیط کارگاه نظارت دقیق نمایند.
– نامه ریاست محترم شورای اسلامی شهر یزد درخصوص کسب و کارهای آسیب دیده درطول دوره بحران کرونا مطرح و مقرر گردید پس از بررسی های لازم ماهیت کسب وکارهای مرتبط با خدمات نظام مهندسی ساختمان که به دلیل کرونا راکد و آسیب دیده اند مشخص و اطلاعات جمع بندی شود سپس با ارائه نامه ای ، درخواست کلی جهت بهره مندی از تسهیلات دولتی تنظیم و به استانداری و نهادهای مرتبط ارسال شود. همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای حمایت از مالکین و مردم کلیه قراردادهای مالکین و ناظرین را به مدت دو ماه مشمول شرایط فورس ماژور نماید.
– رئیس سازمان درمورد جلسه مشترک با شهرداری توضیحاتی ارائه و پیشنهاد گردید مسابقه ای تحت عنوان طراحی المان های شهری با موضوع تجلیل از پیشگامان و ایثارگران سلامت برای اعضاء برگزار شود و ضمن اهدای جوایز برای منتخبان ، با رایزنی با شهرداری و اختصاص فضای مناسب ،طرح برگزیده اجراء شود.
– موضوع نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع سازمان از تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ مورد تبادل نظر قرار گرفت و مقررشد زیرساخت های لازم برای نوبت دهی غیرحضوری از طریق سایت فراهم آمده و این موضوع از طریق سایت و پیامک به اعضاء اطلاع رسانی شود. همچنین ظرفیت واحدهای سازمان از نظر سرویس دهی و خدمات رسانی مشخص و با مدیریت حرفه ای میز خدمت نسبت به پذیرش ارباب رجوع و با جلوگیری از ازدحام در واحدها و مراجعات غیرضروری اقدام شود. همچنین به کلیه ارباب رجوع در بدو ورود به سازمان، یک عدد دستکش و ماسک تحویل و پس از ضدعفونی دستها اجازه ورود داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *